Full fart hela helgen

Hela helgen har verkligen rusat iväg. Men så heter det ju att tiden går fort när man har roligt. Födelsedagsfirande hos en vän i fredags kväll. Jag gick dit ensam eftersom mannen precis kommit hem efter att ha varit borta hela veckan, så han ville hellre sjunka ner i soffan.
På lördagen var vi nere i Norrköping och firade dotterns pojkvän som fyllde 25 år. Första gången vi var hemma hos hans föräldrar och träffade hans släkt. Trevligt o gott!
Hann bara hem o sova några timmar sen var det dags att åka till Stockholm och träffa bekanta som precis varit på Galapagos. Vi fick se deras bilder och fick tips om bra hotell etc. Lunchade där och åkte sen vidare till mannens syster.
Väl hemma igen var det dags för stallet, sen yoga med en väninna och sedan äntligen hem o laga en god middag och dricka efterlängtat bubbel!
Redo för en ny spännande vecka!
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Fullt upp hela helgen! Kan vara skönt att pusta ut lite och ha en lugn söndagskväll med god mat och bubbel!
Ha det bra!

Svar: Det var riktigt skönt!
Mia Ahlstrand

2 Marit Johansson:

skriven

Bubbel har jag också druckit i helgen :) ha en fin vecka!

Svar: Alltid gott med bubbel! Tack detsamma!
Mia Ahlstrand

3 Pysselfarmor:

skriven

men puh du! Fullt upp, men som sagt det har ju varit bara roligt så du är säkert pigg ändå nu när det blir måndag ;-)

Svar: Ja det kunde kanske ha varit lite mindre planerat men ibland kör det ihop sig o det har som sagt varit roligt! Visst har jag energi kvar! Bara att köra vidare!
Mia Ahlstrand

4 Skogstrollet:

skriven

Späckad helg, må jag säga.
Men du hade säkert roligt.

Svar: Jätteroligt!
Mia Ahlstrand

5 Lottisen:

skriven

Låter som en bra helg! Fin bild på bubbel!

Svar: Tack! Hade det roligt o trevligt!
Mia Ahlstrand

6 Eva Trillian:

skriven

Verkligen full rulle för dig i helgen! :) Och tiden, som du säger, går fort när man har roligt!
Hoppas nya veckan började bra idag :)

Svar: Hade faktiskt riktigt mycket energi igår :)
Mia Ahlstrand

7 Anita - Malta:

skriven

Vilken helg !! Du fullkomligt sprudlar av energi så det smittar ända hit. Härligt Mia, precis som det ska vara. Hoppas veckan fortsätter i samma glada anda :-)

Svar: Ja jag gillar när det är full fart :) Och veckan började toppen, har fått massor gjort. I morse fick jag börja med en timmes snöskottning, har kommit hur mycket som helst nu.
Mia Ahlstrand

8 BP:

skriven

Ja inte har du legat på latsidan den här helgen. Blir andfått jag bara läser vad du har hunnit med.
Å jag måste säga att du verkligen var värd oxfilén efter kombon lättyoghurt och tonfisk. Hoppas du åt dom separat och inte tillsamman;-) Åt andra sidan - vad spelar det för roll, de träffas ju iaf igen i magen;-)

Svar: Du behöver inte oroa dig, åt INTE yoghurten o tonfisken tillsammans :) Och jag skulle ha fryst in det som blev över av oxfilén men glömde det så jag fick offra mig o äta oxfilé igår också :)
Mia Ahlstrand

9 Freja:

skriven

Intensiv och trevlig helg låter det som!

Svar: Verkligen!
Mia Ahlstrand

10 KajsaLisa:

skriven

Den bilden såg inte helt fel ut :)

Svar: Det var så mumsigt!
Mia Ahlstrand

11 Anni:

skriven

Kunde inte låta bli att skratta, här har du festat hela helgen och SEDAN blev det äntligen bubbel ... :-D

Svar: Ha ha, det tänkte jag inte på :) Men det var sån skön känsla att slå sig ner med ett glas bubbel efter att ha farit runt överallt hela helgen :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: