Små små spår av vår

 
 
 
Äntligen dyker små spår av vårtecken upp ute i naturen. Njuter lika mycket varje år!
 
Andra foton på temat spår hittar ni på:
 
 
1 Artlover:

skriven

Ja, jag håller med dig. Våren med sina spår lockar:-)

Svar: Ja den är ljuvlig :)
Mia Ahlstrand

2 Axart:

skriven

Vårens budbärare, vackert!
AX

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

3 KajsaLisa:

skriven

Så långt, du bor ju inte så många mil söder om mig, får nog gå ut och kolla efter spår av vår och optimism.

Svar: Flytta 7 mil söderut och du får uppleva våren!! Har en husgavel mot sydost och där kommer allt jämt tidigt :)
Mia Ahlstrand

4 Kari:

skriven

Neimen - hvor bor du!? Her i Värmland har vi ikke kommet så langt på våren. Jeg avundas deg! Men takk for bildene

Svar: Bor i Sörmland och har en husgavel mot sydost och där blommar allt tidigt :)
Mia Ahlstrand

5 jeanette:

skriven

Inte har det väl kommit ännu..

Svar: Jo de har de! Så underbart! Snart vår på riktigt :)
Mia Ahlstrand

6 Connie Tornevall:

skriven

Å vilken vårlig triss du har gjort!Och så ljuvliga växter!

Svar: Tack! Ja de glädjer en så mycket :)
Mia Ahlstrand

7 Ingegerd:

skriven

Ja visst är det underbart de första små spåren av vår

Svar: Verkligen :)
Mia Ahlstrand

8 Maria Lundmark Hällsten:

skriven

Skönt att se någonting som inger hopp om vad som komma skall, fina, varma bilder som spår en fin framtid :D

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

9 BP:

skriven

När jag ser dina bilder så säger jag bara "note to self": leta vårtecken. Om du upptäcker dom borde jag väl också vara kapabel att hitta några vårtecken. Idag var det ju faktiskt 8,4 grader:-)

Svar: Ja ut o leta! 12 grader idag. Har en husgavel mot sydost där allt kommer tidigt :)
Mia Ahlstrand

10 mammakero:

skriven

Små spår av vår, det presenterar du så väl! Snygg vårlig triss!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

11 Lottisen:

skriven

Det är härligt när de äntligen kommer! Fin triss i vårens tecken!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

12 Linnéa:

skriven

Visst blir man glad åt de små tecknen. Men att de kommit så långt, här börjar det också men bara på en solig gata som alltid är först med krokus o snödroppar. En triss att bli glad över.

Svar: Just ett sådant soligt ställe har jag i trädgården där allt kommer riktigt tidigt :) Blir lika barnsligt glad varje år när de första kommer :)
Mia Ahlstrand

13 Lajsas Fotografi:

skriven

Riktigt fina och positiva bilder =) Det börjar verkligen bli vår.. Blir alltid lika förvånad varje år då jag tycker att den kommer tidigt =)

Svar: Tack, visst är et härligt!
Mia Ahlstrand

14 Åke:

skriven

Oj då tidig!!! Det där hoppas jag inte på för hör ska vi vinterfiske klart och åka lite mer skoter... Men fina bilder :)

Svar: Tackar! Det skiljer sig lite på våra trissar :) Är glad att våren börjar komma även om jag gillar snö o vinter.
Mia Ahlstrand

15 Herr Nilssons Fru :

skriven

Härligt - vad är väl som vårens ankomst allt som ploppar upp ur marken, träd som slår ut sina löv - härligt. Människor som ler, skuttar och skratta, de e vår
Kramiz

Svar: Ja våren är verkligen underbar!
Mia Ahlstrand

16 Scaniatjejen:

skriven

Vilka härliga spår du bjuder på! Längtar tills vi får se dem här också!

Svar: Tack, ja våren är härlig att se fram mot :)
Mia Ahlstrand

17 Marit Johansson:

skriven

Det där lär jag får vänta på... men vi har faktiskt haft plusgrader flera dagar nu, har jag tur försvinner snön i ett nafs :)

Svar: Ja det är stora skillnader i vårt avlånga land. Håller tummarna för er att ni snart slipper snön :)
Mia Ahlstrand

18 Anni:

skriven

Tussilago redan!?! Oj! DET var tidigt! Underbara spår - jag menar vår!

Svar: Haha, ja visst är det härligt!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: