Öppen

Så här när det regnar och töar är det ganska skönt att drömma sig tillbaka till sommaren.
Att gå barfota i öppna skor...
 
Bröllopsgästerna öppnar sina såpbubblor och blåser bubblor över brudparet...
 
Öppen bildörr och dags att åka till festen...
 
Toastmastern höjer glaset och öppnar upp festen!
 
Fler tolkningar på temat öppen hittar ni hos:
 
 
1 paula i pörtet:

skriven

Hej, det var trevliga öppenheter du visar upp! Men, längtar efter sommaren, du har ju sommar nästan året om! Här slaskar det och fryser sedan på, man får trippa med små steg och broddar på så kanske man undgår att bryta benen
Ha en fin fortsatt vecka

Svar: Tack! Ja jämfört med er har vi kanske sommar :) Ha det bra du med!
Mia Ahlstrand

2 Matfarbron:

skriven

Fina bilder, men jag har kängorna på mig en tid till!

Svar: Rack, det gör du rätt i :)
Mia Ahlstrand

3 Gunvor:

skriven

Härliga bilder på tolkningen!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

4 Artlover:

skriven

Bra bilder till temat.

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

5 Pialotta:

skriven

Jo men visst är det härligt att ta en titt på Sommaren ... :) Kalasfina festkort :)

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

6 Anita - Malta:

skriven

Vilken underbar kavalkad med vackra sommarbilder !! ...och en väldigt fyndig lösning på temat till varje bild :-) Vet inte varför men jag gillar barfotabilden bäst.

Svar: Tackar :) Ja den är min favorit också, söta små barnfossingar :)
Mia Ahlstrand

7 Scaniatjejen:

skriven

Härliga och festliga bilder!

Svar: Rack!
Mia Ahlstrand

8 Lottisen:

skriven

Vackra bröllopsbilder! Längtar också efter sommaren..

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

9 Enlundabosbetraktelser:

skriven

Vilken dröm att få gå i öppna skor ;-) Man längtar verkligen nu efter att få ha öppen jacka

Svar: Ja nu när ändå det mesta av snön regnade bort kan det lika gärna få bli vår :)
Mia Ahlstrand

10 Freja:

skriven

Massor av öppet hos dig, snyggt tolkat!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

11 Pysselfarmor:

skriven

Vilka underbara glada bilder att titta på nu när det är grått ute. De lyser upp!

Svar: Tack! Vad bra för det var ju liksom meningen :)
Mia Ahlstrand

12 Herr Nilssons Fru:

skriven

Who - underbara bilder som viskar om att faktiskt sommaren är där borta vid horisonten. Denna sommaren ska jag gå på bröllop - härligt
Kramiz

Svar: Tack! Fråga om du får vara deras inofficiella bröllopsfotograf. Så gjorde jag. Följde dem från morgon till kväll och tog ca 1000 foton som de sedan fick. Jag gjorde det gratis för att lära mig så både brudparet o jag blev glada o nöjda :)
Mia Ahlstrand

13 Herr Nilssons Fru:

skriven

Hej igen
Nix de blir jag inte för det är en av mina söner som gifter sig, så fotograf har de speciell :)
Kramiz

Svar: Ja då vill du ju kunna koppla av o njuta ordentligt! Så roligt!
Mia Ahlstrand

14 Anonym:

skriven

Fintfint bidrag var det hos dig, och jag längtar tills jag kan ha öppna skor igen.

Svar: Tackar! Ja jag med :)
Mia Ahlstrand

15 BP:

skriven

Sommar plus bröllopp är ju en suverän kombo! Tack för den återblicken! Å det första fotot är ju så läckert:-)

Svar: Tack! Lilla brudnäbbens fötter :)
Mia Ahlstrand

16 Anneli - A'la Foto:

skriven

Härliga bilder på en fin tillställning! Den första bilden gillar jag speciellt!

Svar: Tack! Ja den är även min favorit :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: