Färskvara

Kondition är en färskvara, gäller att trampa på...
 
 
1 BP:

skriven

Cool bild och riktigt fyndigt bidrag till temat! Å japp, tror jag passerat bäste före datum på den punkten - inget fäärskt där inte;-)

2 Klimakteriehäxan:

skriven

Ja det är det verkligen. TYVÄRR.

3 TantGlad:

skriven

Visst är kondition en färskvara.
Kämpa på.........Kämpa på.....

Ha nu en fortsatt jättefin vecka.
Nu kikar jag vidare i din fina blogg.

Hejsvejs

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Ja, man får vara på hugget hela tiden för att inte tappa konditionen! Lätt att förlora, svårt att bygga upp! Tänk om det vore tvärt om!
Ha det bra!

5 Gärdsmygen:

skriven

Mycket kreativt tänkt! Dessutom kände jag mig just nu långt ifrån den färskvaran, tyvärr. Hösten har inte blivit som den skulle på den fronten .

6 Hanna:

skriven

Hu ja, det är jag väl medveten om. Jag är ingen gym-människa, jag drar på mig promenad-dojorna och går istället, men det märks när jag legat på latsidan för länge...

7 Paula i pörtet:

skriven

O så bra tolkning Mia! Jag har aldrig i hela mitt liv gått på gym! Jympa ja, jazzdans ja, men gymmen har alltid varit för långt borta...men nu, i januari, öppnar ett litet gym mitt i Fredriksberg. Och trots min artros här och där ska jag testa att träna mig till en starkare rygg!
Kram

8 Anonym:

skriven

Nog är det en färskvara, och kul när många cyklar tillsammans :)

9 Nett:

skriven

Nog är det en färskvara, och kul när många cyklar tillsammans :)

10 kiki freese:

skriven

Hurtigt ocg snyggt.
Heja!
/Kiki

11 Freja:

skriven

Jepp, och all kondition jag någonsin haft är borta sen länge...

12 Caroline:

skriven

Vilken rolig bild, lite annorlunda vinkel :)

13 Marit :

skriven

Ja tyvärr är det så :) häftig bild!

14 Eva Trillian:

skriven

Så är det ju - och det vet man (jag) ... men det är ju så tråkigt ? ;)

Kommentera här: