1 Enlundabosbetraktelser:

skriven

Helt klart en magisk plats att utforska. De fyra dagarnas vandring fram till målet var en av de mest magiska upptäcktsfärder jag gjort i mitt liv.

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Vilken upplevelse men den utforskningen tog säkert på krafterna!
Ha det bra!

3 Eva Trillian:

skriven

En verklig livsupplevelse :) Häftigt!

4 BP:

skriven

Vilken bild! Och vilken fantastisk resa ni gjorde - ett minne för livet helt klart. Tror att jag redan har sagt det, men det tål ju att upprepas om man säger så;-)

5 Sophia:

skriven

Åk wow det förstår jag :) verkligen en härlig vy!

6 paula i pörtet:

skriven

Du skulle kunna stämpla ett tisdagstema på varenda foto du tagit under er drömsemester! Och ja, där skulle jag också velat utforska den gamla kulturen!
Kram

7 Eva Trillian:

skriven

Sv: Så väldigt, väldigt ledsamt besked. Inte belastade du mig - det känns mer som ett förtroende att få dela bördan ... även om inget jag kan säga gör det lättare! Jag önskar att jag hade den magiska formula som tar bort allt ont ... Kram

Svar: Stort tack för dina värmande ord! Kram
Mia Ahlstrand

8 BP:

skriven

Läste precis din kommentar hos Eva och tänkte bara ge dig en stor styrkekram. Du visade ju upp dina fina och pigga föräldrar samt födelsedagsbarnet för några dagar sedan. Jag blir så ledsen och jag verkligen hatar Mr. C. mera än nå't annat i världen.

Svar: Tack snälla rara!! Ja jag hatar också denna hemska sjukdom. Nu har ju både mamma o pappa blivit friska från den en gång så det är ju bara att hålla tummarna. Kram
Mia Ahlstrand

9 Erik Semlan:

skriven

Det kan man verkligen kalla något att utforska!
Imponerande foto.
Inte helt lätt att komma dit och säkert svårt att lämna när man väl är där.
Tala om verklig höjdpunkt. ;-)
Undrar hur funkade syreupptagningen så där högt upp?

Svar: Machu Picchu ligger på 2700 och vi hade precis varit i La Paz och Titicacasjön på 3600-4100 möh så när vi kom till Machu Picchu kändes det som om vi kunde springa uppför bergen :) La Paz däremot...puh så jobbigt... kunde knappt andas i uppförsbackarna. Men ändå värt ett besök!
Mia Ahlstrand

10 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Har alltid drömt om att åka dit! Verkar så himla häftigt

Svar: Åk! Absolut värt det. Kollade du bilderna från långa inlägget?
Mia Ahlstrand

11 Anemonen:

skriven

Wow säger jag vilken resa.

Svar: Ja vår livs resa! Tar lite tid att smälta allt när man har varit borta så länge...
Mia Ahlstrand

12 Freja:

skriven

Häftigt och spännande att utforska, det måste varit en av höjdpunkterna (av många) på er resa!

13 Matfarbron:

skriven

Jisses vad snyggt!

14 Jenny:

skriven

Oj, där fanns det mycket att utforska!

15 Mormor:

skriven

Litt av et sted å utforske. Må ha vært spennende.
Ha en fin dag :)

16 Scaniatjejen:

skriven

Wow, så läckert! Jag skulle gärna utforska där i många timmar jag också.=)

17 Nett:

skriven

Vilken utsikt, det ser mer än underbart ut. Förstår att det måste ha varit en höjdpunkt :)

18 Monica o Jacob:

skriven

Vilken läcker bild men så där nära kanten skulle jag inte våga stå;-)
Ha det bra

19 Anitas Malta:

skriven

Imponerande !! Fantastisk bild på fantastisk natur och en lika fantastisk tjej ;-) En självklar höjdpunkt att utforska bland många andra.

20 Caroline:

skriven

Vilka bilder och vilken upplevelse...

Kommentera här: