Som vanligt igen...

Äntligen börjar förkylningen ge sig. Äntligen känner jag mig utvilad på morgonen när jag vaknar. Och jag vaknar vid halv 6-6 igen och inte halv 8. Har äntligen ork och energi i kroppen. Har kommit igång med rehabövningarna. Har promenerat varje kväll denna vecka. Och ridit såklart. Fast det gjorde jag ju även när jag var dödstrött...
 
Och har äntligen tagit mig i kragen och börjat ringa och jaga kunder igen. Även bokföringen för tre månader är helt klar. Känns riktigt skönt att vara igång igen. Och känner mig taggad att ringa och fixa kunder. När jag inte riktigt har lust är det så lätt att skjuta upp det.
 
Fast man kan ju alltid sitta och titta på alla foton från resan och drömma sig tillbaka!
 
 
1 Anitas Malta:

skriven

Förstår att det tar tid att "komma tillbaka" efter den långa resan. Att vänja sig vid vardagen och smälta alla intryck. Tids nog blir det som du skriver, som vanligt igen. Än ännu imponerad över att du hann med att blogga och dela med dig till oss andra. Min resa till Kalifornien blir bara tre veckor lång och tveksamt är om jag kommer hinna sitta framför datorn alls ;-) Men många bilder lär det bli. Ha en skön fortsatt vecka Mia !!

2 BP:

skriven

Efter en så lång semester tar det ju sin tid att återhämta sig. Men du får hemskt gärna lägga upp fler härliga bilder från Sydamerika. Jag menar hösten och vintern bjuder ju inte direkt på soliga och varma motiv om man säger så.

3 Pumita:

skriven

Så skönt att PVS (post vacation syndrome) börjar släppa! Jag säger som BP, gärna fler bilder, tack! När du orkar och hinner. :)

4 Eva Trillian:

skriven

Skönt att höra att förkylningen ger med sig. Säger som BP: klart det tar tid att "återhämta sig" från en sådan semester som du haft. Den var ju så lång att den hann bli en ny livsstil :)

5 Caroline:

skriven

Härligt att du känner dig piggare.
Själv så funderar jag om jag börjar på dra på mig något, känt mig så trött de senaste dagarna - helt orkeslös, eller så är det bara för att det är andra jobbveckan efter semestern att man inte kommit in i det än...

6 Life of Johanna:

skriven

Skönt din förkylning börjar släppa och att du känner dig piggare

7 Sara:

skriven

Vilken fin bild :)

8 Caroline:

skriven

Ja det är på två vis att komma tillbaka efter en semester, komma in i arbetet igen.
Visst är det skönt med ledighet, men skulle vi uppskatta den om vi var lediga jämt.

Krma

Kommentera här: