Lite energi tack!

Undrar var man kan beställa lite energi?? Tyckte jag kände mig pigg i måndags när vi hade landat, trots att vi inte hade sovit nästan någonting på ett par dygn. Packade upp nästan allt, tvättade det mesta på en gång. Men de där sista grejorna som jag skulle fortsätta med dagen efter, de flesta ligger fortfarande kvar. Har på något konstigt sätt blivit tröttare och tröttare under veckans gång.
Förkylningen gör ju inte saken bättre. Har satt sig i bihålorna och öronen.
Har i alla fall hunnit träffa många kompisar och ena syrran! Jättekul efter så lång tid! Igår var vi ett helt gäng på trubadurafton.
Och så underbart roligt att vara ute och rida igen!!! Det som jag saknat mest här hemma tror jag. Hunnit med tre ridturer på dessa fyra dagar och träningsvärken känns.
Ska leta fram "rätt" peppningskort till imorgon bitti så kanske de där sista sakerna kan försvinna de också. Får inte glömma prylarna jag stoppade in i frysen. Det som inte kan tvättas stoppar jag in i frysen för att få bort alla bakterier. Annars kommer jag bli ganska paff om jag om ett halvår eller så hittar paraplyer, tofflor mm i frysen.
 
 
1 BP:

skriven

Ja alltså ärligt talat så föredrar jag dina inlägg från Sydamerikan om man säger så.
Men det är ju klart att du lider av en rejäl dos av jetlag plussat på med en förkylning, vilket inte är någon vidare kombo.

Ja å rida kunde du ju inte direkt på sköldpaddorna och varanerna om man säger så, men du kunde ju ha testat;-)

Hoppas du mår bättre om några dagar - det är ju faktiskt sommarväder här - ett väder utöver det vanliga alltså:-)

Svar: Kommer nog många mer bilder från Sydamerika framöver :) Har ju ca 4000 i arkivet (efter att ha raderat ett par tusen). Ja underbart att Sverige bjuder på så bra väder! Och skönt att slippa luftfuktigheten.
Mia Ahlstrand

2 Eva Trillian:

skriven

Välkommen hem :) Trött? Inte så konstigt - egentligen? ;) Du har ju hur mycket intryck som helst att smälta nu ju ... men om du varit ute på 3, TRE, ridturer på fyra dagar ... då vet jag inte hur mycket ork du är ute efter egentligen - det låter som du har massor ;)

Svar: Tack! Du menar med andra ord att jag ska sänka kraven lite... Och jag måste nog erkänna att du har helt rätt :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: