Gult

Landleguanerna på Galapagos är brungula. Vissa hannar är lite extra gula och granna, som denna.
 
Fler gula bilder hittar ni hos Sinneskatten.
1 Anni:

skriven

TUR att jag inte kan avgöra av din bild hur stor den är! Det är som att se urtiden in i ögonen!

Svar: Haha! Ca en meter lång med svansen.
Mia Ahlstrand

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Vilken sötnos! Läckert gul och grann!
Trevlig helg!

3 Scaniatjejen:

skriven

Oj vilken häftig! Tänk så många olika djur det finns i alla möjliga färger.=)

4 Kristallina:

skriven

Den var söt. Skulle vilja klappa den :D
Väldigt fin färg!

5 Lena Ericsson:

skriven

Vilken cooling! :)

6 Freja:

skriven

Så fulsöt den är! Ser avslappnad ut i all sin fina gulhet!

7 BP:

skriven

H*n är fulsnygg, så är det bara;-) Lite knottrig här och var med en speciellt stor prick framför vänstra ögat. h*n har karaktär = jag gillar... honom, för att jag har bestämt mig för att det måste vara en han;-)

8 Caroline:

skriven

Riktigt fulsnygga är dessa tycker jag :)

9 ormbunke:

skriven

Det var häftigt att se.Ha de gott i helgen.

10 Nett:

skriven

Helt klart läcker i den gula färgen :)

Kommentera här: