Triss i gult

Denna vecka ska vi fota gult och det passar ju bra eftersom det var mycket gula blommor på gårdagens fotopromenad :)
Stora hav av gulsippor.
 
Vårlök.
 
Och en Bellis från trädgården som lyser som en gul sol i mitten.
 
Denna vecka är det tävling hos
och man kan vinna presentkort på Coolstuff. Om jag vann skulle jag vilja ha en sån här!
1 carina:

skriven

Underbart fina vårbilder, och det gläder mig att du vill vara med på tema fredag.Du är jättevälkommen

Svar: Tack tack!
Mia Ahlstrand

2 BP:

skriven

Här tar jag trean direkt. Vilken vacker blomma!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

3 Eva Trillian:

skriven

Trean är extra snygg bland tre bra bilder :)

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

4 Freja:

skriven

Vilka vackra blommor, snyggt trissat! Här snöade det idag, inga blommor så långt ögat kan se...

Svar: Tackar! Stackars er!
Mia Ahlstrand

5 Lotta:

skriven

Tre fina bilder :)

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

6 Anna-Karin :

skriven

Vårkänslorna spirar i dina bilder. Fint!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

7 Caroline:

skriven

Fina blommor som gör att man längtar till våren ännu mer :)

Svar: Tack! Ja nu försvann ju det fina vädret några dagar. Hoppas solen o värmen är tillbaka snart!
Mia Ahlstrand

8 Marit Johansson:

skriven

Avundsjuk jag är så avundsjuk.. sjunger jag :) även om snön är på väg bort är blommorna långt borta!

Svar: Åh förstår dig!!! Min fotokompis, hon bodde 10-15 år i Piteå men flyttade tillbaka hit för två år sen. Och just våren är något hon uppskattar extra mycket här nere :)
Mia Ahlstrand

9 Scaniatjejen:

skriven

Härliga vårbilder!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

10 Lajsas Fotografi:

skriven

Fina bilder!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

11 Oliver:

skriven

Härligt gula blomster. Den sista ser ut som en smarrig syltkaka med vanilj i mitten.

Svar: Tack! Ha ha så kan man ju också se det :)
Mia Ahlstrand

12 Lottisen:

skriven

Sà vackra, de lyser som smà solar!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

13 Åke:

skriven

Sista bilden blev man så glad av :)

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

14 Anni:

skriven

En riktigt gul(l)ig promenad! Som små vårsolar!

Svar: Ja man blir glad av gult :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: