Sent skämt

Tisdagstemat presnterades lite sent denna gång och kommer därför på en onsdag. Temat är skämt.
Det var en gång 2 blondiner som gick på skolgården. Då kom en fiskmås och sket i den ena blondinens hår.
Blondinen:
- Jag kommer strax, ska hämta papper.
Då sa den andra:
- ... men jag tror måsen redan har stuckit i väg...
 
Fler skämt på:
 
 
1 Hönsakadorran:

skriven

Ja den var bra och verkligen ett skämt.
Fick mg ett gott skratt.

Svar: :)
Mia Ahlstrand

2 BP:

skriven

Hahaha! Den var rolig:-) Å skojsiga skämt kan man ju göra året om. Det blir så mycket roligare då.

Svar: Ja visst blir det! Tillstånd smittar heter det ju och det stämmer så bra :)
Mia Ahlstrand

3 llh:

skriven

haha där fick vi oss ett skämt och ett skratt även den andra aprildagen :))

Svar: :)
Mia Ahlstrand

4 Caroline:

skriven

HAha, den var bra :)

Svar: :)
Mia Ahlstrand

5 Freja:

skriven

Jag missade tisdagstema den här veckan. Måsen är snyggt fångad på bild, men blondinskämt är inte min grej...

Svar: Ja det kom ju ut så himla sent, sånt som händer ibland. Är inte heller så mkt för roliga historier men googlade o tog första bästa som jag hade en passande bild till :)
Mia Ahlstrand

6 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Hihi den var rolig.

Svar: :)
Mia Ahlstrand

7 Lajsas Fotografi:

skriven

Haha! Ja vad säger man.. =) Fin bild!

Svar: :) Tack!
Mia Ahlstrand

8 Margareta:

skriven

Hahaha ... tur jag inte är blondin. =)

Svar: :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: