Glad Påsk!

Skärtorsdag idag. Skär kommer egentligen från orden ren, vacker, blank o klar. Så idag är alltså rätt dag för påskbadet :) Känner jag mig själv rätt blir det bara en dusch... Lite omständigt att bada, fast i och för sig skönt när man väl gör det.
Många år sen jag hade påskris inomhus. Det räcker så bra med ett välkomnande påskris ute i trädgården.
 
 
 
 
Dags att hoppa upp på kvasten och bege sig till Blåkulla!
Glad Påsk allihiopa!
 
1 BP:

skriven

Glad Påsk till dig med! Vilka söta påskpynt du visar. Jag njuter av dina, då slipper jag pynta själv;-)

Svar: Tack! :)
Mia Ahlstrand

2 Anitas Malta:

skriven

Härliga påskbilder som verkligen skapar stämning. Här har jag faktiskt inget påskpynt alls.

Tack snälla för din kommentar. Det har varit väldigt trassligt med bloggandet på sista tiden. Var tvungen att radera hela bloggen för att allt inte skulle gå åt fanders med äktenskapet. Blogg100 var droppen som fick bägaren att rinna över. Nu är jag tillbaka igen men får endast blogga på vissa villkor utan fotoutmaningar och knåpande under sena kvällar :-( Hellre det än inget alls. Förstår maken. Det blev lite för mycket och han kände sig åsidosatt. Nu har vi en skön påskhelg framför oss. Glad Påsk Mia !!

Svar: Ja även om bloggandet är vansinnigt kul så är ju äktenskapet viktigare! Hoppas ni kan njuta ordentligt av påskhelgen nu! Som sagt, glad att du är tillbaka!
Mia Ahlstrand

3 Caroline:

skriven

Har badkar, men de gånger jag badat kan jag nog räkna på en hand...

Glad påsk!

Svar: Samma här! Ha en skön påsk!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: