Tema Fredag: Höst

Nu är den här, hösten med sin klara höga luft och vackra färger.
 
 
 
 
Blev nästan en respris från söndagens höstinlägg...
Men Sinneskatten vill se hur långt hösten har kommit hos alla och hur det ser ut hos de andra kan ni se här:
 
 

   
1 Marit Johansson:

skriven

Alldeles fantastiska bilder, du har fångat hösten perfekt!

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

2 Elisabeth:

skriven

Härliga höstfärger! Ha dé1

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

3 Kerstins foto:

skriven

Så fina bilder, du har fångat hösten på ett fint sätt. Gillar allt i sista bilden.

Svar: Tack tack!
Mia Ahlstrand

4 Jah Hollis:

skriven

Fina höstbilder med starka färger i.

Svar: Tack! Och snart blir det ännu vackrare färger :)
Mia Ahlstrand

5 Anita - Malta:

skriven

Vilka underbara höstbilder !! Du har verkligen funnit de rätta motiven till veckans tema. Dessutom visar du att du är en mästare på att fotografera :-)
Önskar dig en skön helg från Malta !

Svar: Tack så jättemycket för de fina orden! Ha en fin helg du med!
Mia Ahlstrand

6 Hanna:

skriven

Åh så fina bilder. Jag fullkomligt älskar hösten nu när den strax är i brytpunkt med sommaren, dina bilder visar verkligen att den är annalkande.

Svar: Tackar :) Jag är också väldigt förtjust i hösten!
Mia Ahlstrand

7 Freja:

skriven

Så vackert! Och du påminde mig att jag ska kolla om den ynka klasen rödavinbär vi fick i år mognat än...

Svar: Tack! Mognat? Är de inte redan övermogna?
Mia Ahlstrand

8 Fröken Christina:

skriven

Vackra starka färger är höst så du har fångat dem perfekt. Sedan lite balar på fälten är också ett tecken på höst.

Svar: Tack tack :)
Mia Ahlstrand

9 Pysselfarmor:

skriven

Mitt-i-prick! Så vackert du fångat hösten!

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

10 Charlotta:

skriven

När jag ser dina bilder så längtar jag ju efter hösten. ;)
Speciellt vackert är det nästan hjärtformade asp(?)-lövet.
Ha en underbar helg!

Svar: Tack för dina ord! Ha en skön helg du med :)
Mia Ahlstrand

11 Anni:

skriven

Oj, har det redan gått så långt hos dig! Vackert är det med alla färger!

Svar: Tack! Ja vissa träd har börjat skifta sådär vackert!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: