Fototriss del 228: Svart

Svart, svart, svart... Då tänker jag så klart på vår panter Leo!
Han är så svart man kan bli!
 
Ibland kan han se lite ynklig ut, som här när han är nybadad... Eller nyligen när han var sjuk och fick äta antibiotika, ha krage och vara innekatt. Då var han inte glad.
 
Men oftast ser han ut som om han äger hela världen... Stor o ståtlig!
 
Andra svarta bilder hittar du hos:
 
 
 
1 Gammelsmurfen:

skriven

Men det är ju våran "SvartNisse" ju... ;-)

Svar: Ha ha! Visst är de snygga svarta katter. Vi hade en svart Nina när jag var barn :)
Mia Ahlstrand

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Också en svart panter kan vara liten och ynklig ibland! Vilken fin triss!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

3 Hildan foto:

skriven

Så fin svart katt!!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

4 KajsaLisa:

skriven

Fina bilder och den sista ser han verkligen avslappnad ut i.

Svar: Tack! En av hans favoritplatser framför elden som sprakar i kaminen.
Mia Ahlstrand

5 Hanna:

skriven

En sådan söt kisse, han ser ut som en bestämd herre som vet vad han vill. Sista bilden är riktigt skön, han ser verkligen helt blasé ut :0)

Svar: Ha ha, ja han kan verkligen vara blasé... Och när han vill något jamar han tills man inte står ut längre o han får som han vill :)
Mia Ahlstrand

6 Lena och Tommy:

skriven

Gosig kisse!!

Svar: Ja väldigt gosig!
Mia Ahlstrand

7 Rantamor på näthinnan:

skriven

Vilken skön bild på den svarta härskaren på sista fotot...
ett riktigt mysigt häng!!!

Tjingelingen från Rantamor.

Svar: Ja där gillar han att ligga o värma sig framför brasan!
Mia Ahlstrand

8 Monica o Jacob:

skriven

En riktigt snygg kille som ser lite ynklig ut på bild två.
En av våra katter gick rakt in i väggen och bara stod där när hon hade krage, fick gå fram och vända på henne:-)
Ha en skön söndagkväll:-)

Svar: Ja stackarn, han kunde knappt gå med tratten i början. Nu är han frisk o pigg igen som tur är. Detsamma till dig!
Mia Ahlstrand

9 Pysselfarmor:

skriven

Ståtlig katt och tänk så de kan förmedla ----tycka-synd-om-mig! ;-))

Svar: Ja så är det verkligen :)
Mia Ahlstrand

10 Kicki:

skriven

Snacka om cool katt i den sista bilden! Det här är en perfekt triss i svart!

Svar: Tack tack! Allt bra med höften? Här är det bättre i höften, men värre i knät... Jag som trodde jag skulle komma igång att jogga igen :)
Mia Ahlstrand

11 Pialotta:

skriven

Nybadad, då ser katter lite smalare och ynkligare ut så klart ... men så härligt svart och fin din kisse är :) På tredje fotot är han riktigt stilig där han ligger o gottar sig :)

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

12 Jah Hollis:

skriven

Cool svart kisse.

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

13 Anni:

skriven

Så passande med en svart katt i hemmet! Ser minsann ut som en liten miniBagheera!

Svar: Ja vi ha vänner vars barn (när han var liten) också tyckte det, han tyckte det var så häftigt med en "panter" :)
Mia Ahlstrand

14 Kicki:

skriven

I mitt senaste inlägg skriver jag lite om höften...jag har skippat tanken på att springa, räcker bra med promenader!

Svar: Ja jag får nog också inse att jag får vara nöjd att jag kan promenera och rida. Lycka till!
Mia Ahlstrand

15 Karoleen:

skriven

Vilken mysig kisse =) Härligt att ha någon att gosa med ibland =)

Svar: Ja han är så himla gosig! Vi har en sköldpaddsfärgad hona också men hon gillar inte att sitta i famnen...
Mia Ahlstrand

16 Tomtan:

skriven

Tvi Tvi :D Fina bilder på en fin kisse!

Svar: Ha ha, tack :)
Mia Ahlstrand

17 Åke:

skriven

Härliga bilder på Leo :) Skön sista bild ;)

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: