1 Rajson:

skriven

Fick akut längtan till Alperna när jag ser din fina sista bild!

Svar: Ja det är ju så vackert där :)
Mia Ahlstrand

2 Veiken:

skriven

Underbara bilder! Man längtar dit direkt! TOPPEN!

Svar: Tack! Längtar lite själv :)
Mia Ahlstrand

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Underbara naturbilder som utstrålar stillhet! Jag tar gärna en tur till alperna och upplever lugn och ro i det vackra landskapet!

Svar: Tack! Ja Alperna är verkligen en plats för stillhet o andhämtning :)
Mia Ahlstrand

4 Freja:

skriven

Vackert stillsamma bilder, väl trissat!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

5 Mormor:

skriven

JAAA. Alltid stillhet ved havet, selv om det bråker som fy. Flott triss.
Ha en fin kveld :)

Svar: Tack o detsamma till dig!
Mia Ahlstrand

6 Jah Hollis:

skriven

Fina bilder till det stillsamma trisstemat.

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

7 Matfarbron:

skriven

Om det är ett flöte på första bilden är det verkligen den stora stillheten! Tid för eftertanke och kunna drömma sig bort! Snyggt

Svar: Det ÄR ett flöte :) Tack!
Mia Ahlstrand

8 Hanna:

skriven

Wow, vilken härlig stillhet. Bild nr ett är ju hur fin som helst :0)

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

9 Pysselfarmor:

skriven

Perfekt! På alla tre platserna skulle jag trivas i lugnet.

Svar: Tack! Ja naturen är fantastisk, ger oss så mycket energi!
Mia Ahlstrand

10 Anita - Malta:

skriven

Jamenvisst ! Det är ju där den finns. Stillheten hittar man lättast i naturen. Fantastiskt fina bilder Mia !

Svar: Tack så mycket! Naturen är underbar!
Mia Ahlstrand

11 KajsaLisa:

skriven

Ett flöte, kan man tänka sig något mer stilla, Men mittenbilden gillar jag mest.

Svar: Ja där fann vi verkligen stillheten efter att ha vandrat i flera timmar .)
Mia Ahlstrand

12 Linnéa:

skriven

Verkligt fina stilla bilder från naturen. Alla 3, sen blev jag lite extra förtjust i bild ett. Färgkontrasterna, det lilla röda i allt det blå!

Svar: Tack! :)
Mia Ahlstrand

13 Gunvor:

skriven

Vackra bilder av stillhet!

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

14 Stare Ström:

skriven

Tittar man runt bland trissarna hittar man många naturbilder. Det är nog många som använder naturen för återhämtning.

Svar: Ja vår natur är fantastisk! Ger först lugn o ro, och sen efteråt finner man ny energi :)
Mia Ahlstrand

15 Monica o Jacob:

skriven

Vacker stillhet i din triss, bild 2 blir min favorit även om trean är helt fantastisk;-)

Svar: Tackar! Tvåan är en sån där skön stund av stillhet som jag gärna tänker tillbaka på :)
Mia Ahlstrand

16 Pialotta:

skriven

Ljuvlig bild i mitten ... sommaren finns i den bilden ... inte alls länge sedan vi njöt av den ... nu tillsammans med Höstens alla färgpenslar som målar om efter hand :) Fina bilder i stillhet :)

Svar: Tack! Ja alla årstider har sin charm... Och naturen ger oss så mycket!
Mia Ahlstrand

17 BP:

skriven

Vilken härlig och framförallt färgglad stillhet du hat hittat! Den sista bilden är otroligt vacker!

Svar: Tack! Österrikiska alperna - kunde ha fotat hela veckan istället för att ha åkt skidor :) Såna otroliga vyer!
Mia Ahlstrand

18 Nett:

skriven

Så vackert, kan tänka mig att det råder stillhet där på mittersta bilden :)

Svar: Tack. ja där var det lugnt o fridfullt efter att vi vandrat i flera timmar :)
Mia Ahlstrand

19 mammakero:

skriven

En jättefin triss av allra bästa sortens stillhet!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

20 Anni:

skriven

Jag längtar till Alperna eller Norge när jag ser mittenbilden, det där med vinter och snö är inget för mig ;-)
Nästa sommar vill jag vandra i berg!

Svar: Ja vandringen i Italien var en av våra bästa semestrar! Men vi stannade till i södra Tyskland o också och där var själva vandringen bättre.
Mia Ahlstrand

21 Jessica Kleveland:

skriven

En jättefin triss som verkligen andas stillhet och lugn! Sista bilden är fantastiskt vacker.

Svar: Tackar så mycket :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: