Tisdagstema: Akut

Idag bär det av till Kina. Eftersom jag är ganska kräsen med mat och ofta blir akut hungrig så har jag laddat upp med knäckebröd och digestive.
Kan ju hända att jag blir akut sugen på lakrits också :)
 
Fler akut-bilder finns på
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Smart att ha nödproviant till hands akuthungern sätter in! Annars är det lätt att bli sur och grinig!
Önskar dig en trevlig resa! Sedan kommer du hem med en massa fina minnen och många foton som du kan visa här på bloggen! Ha det riktigt bra!

Svar: Ja usch för att gå hungrig... Ska bli jättespännande att få se ett nytt land med helt annan kultur. Tack!
Mia Ahlstrand

2 Stare Ström:

skriven

Skönt att veta att du inte kommer att lida av akut brist på mat!
Ha en fin resa!

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

3 monica o Jacob:

skriven

Alla mina favoriter på en bild;-)
Ha en skön resa

Svar: Mmm visst är det gott! Tackar!
Mia Ahlstrand

4 Matfarbron:

skriven

Saltisar och Lakrits för mig

Svar: Ja det är det bästa godiset tillsammans med mörk choklad :)
Mia Ahlstrand

5 Marit Johansson:

skriven

Klokt av dig att ta med lite nödproviant :)

Svar: Ja jag känner mig själv ganska bra...det kommer behövas!
Mia Ahlstrand

6 Leena :

skriven

Åh, du kommer att äta så gott! Bara att välja det som man tycker om av alla smårätter. Men det är klart, det är klokt att ha lite nödproviant med sig.

Svar: Har varit här några timmar nu och sett många små matstånd med alla möjliga små konstiga rätter :) Men jag ska nog överleva!
Mia Ahlstrand

7 Malys Krok:

skriven

Smart å ta med det en vet en kan trenge! Blir en akutt sulten så er det godt å ha noe i nærheten! Takk for hilsen! -Margit-

Svar: Ja man blir så grinig när man blir akut hungrig, och det vill jag inte bli :)
Mia Ahlstrand

8 Anneli - A'la Foto:

skriven

Klokt att ha med sig något som går att äta sådär!

Ha en skön dag!

Svar: Ja jag vet att jag kommer behöva det! Tack!
Mia Ahlstrand

9 Anita - Malta:

skriven

KINA !!! Får man följa med ;-) Ser att du laddat upp ordentligt och att du även valt vettigt ;-) Glöm inte att ta med kameran ! Ha en trevlig resa och framförallt en spännande vistelse !

P.s Jag föredrar också mörk choklad. Äter sällan bakelser eller liknande som jag hade på bild ;-)

Svar: Du är så välkommen! Min man ska jobba så jag kan behöva lite sällskap :) Kameran är med och har redan tagit ett par hundra bilder.
Mia Ahlstrand

10 Kaffehörnan:

skriven

Vad mums nu blir man sugen

Svar: Ja lite gott måste man unna sig!
Mia Ahlstrand

11 Mona :

skriven

Att bli akut hungrig är inte kul. Då kan det vara bra att bunkra upp som du gjort. Så spännande att få åka till Kina. Ha en riktigt trevlig resa!

Svar: Tack! Har varit här några timmar nu och hunnit se Himmelska fridens torg. Spännande med ett land där allt är så annorlunda :)
Mia Ahlstrand

12 Mormor:

skriven

Kjekt.
Greit å holde blodsukkeret stabilt :)
Ha en fin kveld.

http://www.starbear.no/mormor/2013/05/14/akut-sier-tirsdagstema/

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

13 Susanne:

skriven

Mmmm ett smarrigt akut behov =) Blir riktigt hungrig faktiskt!! Ha det toppen i Kina =)

Svar: Tackar! Har just sett Himmelska fridens torg. Imorgon blir det Förbjudna staden och på lördag kinesiska muren. Spännande!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: