Tema fredag: Semester

Veckans tema semester kunde inte vara mer passande för mig. Har just bilat ner till Comosjön i Italien. Att vandra på dagarna och se denna vackra utsikt är inte helt fel. Då är det väldigt lätt att slappna av och glömma alla måsten.
På kvällarna äter o dricker vi gott. Har bott några nätter i Menaggio och på lördag åker vi vidare till Bellagio och sen ett par nätter i Como.
Hoppas ni alla andra får en trevlig semester!
 
Fler semesterbilder hos:
 
 
 
1 Anita - Malta:

skriven

Underbar bild från vackra Italien !! Njuter samtidigt av dina semesterrader ;-) Ha en skön fortsatt resa.

Svar: Tackar tackar, vi har det mer än bra. Förutom träningsvärken efter 13-14 timmars vandring på 3 dagar :)
Mia Ahlstrand

2 Hanna:

skriven

Vackert med konstrasten mellan träd, vatten och höjder. Skål på dig ;0)

Svar: Ja det är så otroligt vackert här, man kan inte annat än njuta! Skål!
Mia Ahlstrand

3 Monica o Jacob:

skriven

Italien är ju inte helt fel, blir lite avundsjuk faktiskt.
Ha en skön helg och en fortsatt ljuvlig resa;-)

Svar: Tackar så mycket! Jättehärligt här!
Mia Ahlstrand

4 Mona :

skriven

Det ser fantastiskt vackert ut! Förstår att du njuter.

Svar: Ja svårt att göra annat! Bara träningsvärken som är mindre roligt, men det är ju självförvållat :)
Mia Ahlstrand

5 Violen på Brandholmen:

skriven

Vackert landskap, där måste det vara skönt att tillbringa några dagar! Ha det fortsatt gott och njut av din semester!

Svar: Tackar! Njuter varje sekund! Det bästa är att jag kommer njuta ännu mer när jag kommer hem för då kommer sonen hem efter ett halvår i Sydamerika :)
Mia Ahlstrand

6 Eva Trillian:

skriven

Vacker vy! Semester kunde man ha mer av ;)

Svar: Ja det är underbart här! Ja semester skulle vi verkligen ha mer av. Man behöver vila upp sig mellan varven. Själv kan jag inte klaga eftersom jag sa upp mig och har varit "ledig" från 1 mars. Men snart drar jag igång min firma och då blir det full fart igen :)
Mia Ahlstrand

7 Leena :

skriven

Vilken härlig semester! Att vandra är verkligen ett fint sätt att komma naturen och landet nära, man får tid att tänka och känna.

Svar: Ja håller med, älskar att vara ute i naturen!
Mia Ahlstrand

8 Jah Hollis:

skriven

Hoppas ni får en fin semester i sådana avslappnande omgivningar.

Svar: Tackar, vi har det toppen!
Mia Ahlstrand

9 Freja:

skriven

Så härligt! Vår bröllopsresa gick till Gardasjön, och vi har aldrig varit på ett vackrare ställe. Italien är fantastiskt, och så all god mat ovanpå det...

Svar: Ja det stämmer! Vackert, god mat o god dryck! Då har ni fantastiska minnen härifrån :)
Mia Ahlstrand

10 Solvarma Irene:

skriven

Vackert, just en sådan semester vill jag göra.

Svar: Ja kan verkligen rekommendera det :)
Mia Ahlstrand

11 jeanette:

skriven

Underbart med en bilresa i Italien, det skulle jag också vilja göra.

Svar: Tycker jag absolut du ska prova någon gång! Helt underbart här!
Mia Ahlstrand

12 Marit Johansson:

skriven

Så vackert, dit kan jag verkligen tänka mig att åka!

Svar: Ja gör det! Alldeles underbart här!
Mia Ahlstrand

13 Tony:

skriven

Det ser mäktigt och vackert ut.
Ha en fortsätt trevlig semester!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: