Tisdagstema: Lång

 
130 trappsteg lång är vår Trappgatan! Den har desutom blivit ett konstverk då konstföreningen gjorde ett projekt tillsammans med årskurs 8 förra året och målade tre olika platser tillsammans. Så denna har min mentorelev varit med och målat.
 
 
1 Susanne:

skriven

Wow, den var riktigt cool!!

Svar: Ja visst är den :)
Mia Ahlstrand

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Den häftigaste trappa jag har sett! Vilken bra idé att dekorera på det sättet!

Svar: Ja jättekul att de lät ungdomarna vara med :)
Mia Ahlstrand

3 Anneli - A'la Foto:

skriven

Jag älskar den där trappan! Där vill jag också fotografera! Var finns den?

Svar: Ha ha! Finns i Gnesta :) Bara 1½ timme från Linköping :)
Mia Ahlstrand

4 Stare Ström:

skriven

Så häftigt! Vilken bra och rolig idé!

Svar: Ja så kul att de sätter färg på annars tråkiga saker, och dessutom låter ungdomarna måla :)
Mia Ahlstrand

5 Anita - Malta:

skriven

Den trappan gillar jag verkligen ! Så läckert och vilken kreativitet.

Svar: Tror alla i Gnesta älskar den! Alla barn i alla tider har gått o räknat trappstegen. Nu är den dessutom så färggrann o fin :)
Mia Ahlstrand

6 Annika:

skriven

Vilken otroligt härlig och rolig trappa. Gillar när man på ett organiserat sätt målar och dekorerar en stad.

Svar: Ja det är helt underbart!
Mia Ahlstrand

7 Freja:

skriven

Vilken cool trappa!

Svar: Ja visst är den häftig!
Mia Ahlstrand

8 Fröken Christina:

skriven

Det var en färgglad trappa. Lite kul att komma fram till som besökare och gångare.

Svar: Ja man blir så glad :)
Mia Ahlstrand

9 Marit Johansson:

skriven

Superläckert, vilken vacker trappa det blev. Jag gillar det där färgglada. Hoppas färgen håller sig många år!

Svar: Ja det får vi hoppas! Den blev så glad o härlig!
Mia Ahlstrand

10 Monica o Jacob:

skriven

Härligt mycket finare än grå betong eller trä;-)

Svar: Ja det är kul när de livar upp på de tråkiga ställena :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: