Vårvindar och köpförbud!

Vad det har stormat idag! Passade på att kratta slänten på baksidan för då blåste hälften av löven bort :) Men det var riktigt ljumma vindar. Satt i lä på framsidan och läste en stund och det blev nästan för varmt... Bra för leriga hagarna i stallet med denna blås för då torkar de upp lite.
Jörgen o jag gick en promenad ner och handlade lite mjölk, fil och frukt. Annars har vi köp-förbud när det gäller mat. Jag håller på att tömma kyl och frys. Så jag köper ingen mat alls, bara tillbehören. Nu börjar det minska lite, är inne på andra veckan. Det blir så mycket gammalt annars i frysen, som man glömmer bort. Det gäller bara att komma ihåg att ta fram något från frysen varje kväll innan jag lägger mig. Idag blev det hemlagad fiskgratäng. Får se vad jag hittar tills imorgon.

Kommentera här: