Vilken underbar morgon

När jag gick ut i morse för att promenera till jobbet, var jag bara tvungen att gå in igen och hämta kameran. Det var så vackert ljus, fin fullmåne åt ena hållet, soluppgång åt andra hållet och rimfrost på varenda träd och buske. Gick en extrasväng så jag fick vara ute och njuta av morgonen så länge som möjligt. Bättre start på dagen kan man ju inte få :)
1 Rantamor På Näthinnan:

skriven

Oj vilken härlig morron du hade, en sån man blir så glad över ävenom vi går den mörka kalla årstiden till mötes.
Jag är ingen vintermänniska men ändå så är det bra med årstider för då får man längta lite...
jag längtar till våren !!!!

Tjingelingen från Rantamor.

Svar: Jag måste medge att jag också gillar våren bättre. Men alla årstider har ju sina tjusningar och det gäller att njuta av det som är just nu :)
Mia Ahlstrand

2 Kajsa:

skriven

Vilken tur att du är på hugget med kameran så vi andra får njuta av samma sak. Fina bilder.
Kram!

Svar: Tack! Ja, jag har fotat väldigt mycket sista tiden... Du måste ta din kamera och följa med på en promenad någon dag! Kram
Mia Ahlstrand

3 Anonym:

skriven

Jag gillar dina bilder. Jag gillar också att fota solnedgång och uppgång. Dessutom månen försöker jag också ta fina bilder av...men jag har inte lyckats.¨;.) Men dina månebilder blev fina. Ha det gott:)

4 Deciree:

skriven

Ha ha. Så går det när man har för bråttom. Måste väl skriva vem meddelandet kom från:) glömde det i min kommentar nyss till dej:)

Jag gillar dina bilder. Jag gillar också att fota solnedgång och uppgång. Dessutom månen försöker jag också ta fina bilder av...men jag har inte lyckats.¨;.) Men dina månebilder blev fina. Ha det gott:)

Svar: Tack! Ja det är så vackert då, när solen går upp och ned. Fortsätt försök med månen så lyckas du snart! Ha det bra själv!
Mia Ahlstrand

5 Sabina:

skriven

Underbara bilder. Speciellt frostbilderna

Svar: Tack! Roligt att du gillar dem :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: