Fototriss del 194: Ett motiv - på tre sätt

Har flera gånger varit inne och tittat på Helenas Fototriss. En väldigt inspirerande sida. Nu är det dags för mitt eget första bidrag där.
Denna underbara soliga höstdag tog jag med kameran ut till stallet och motivet blev min ponny Tinky.
 
Vill ni se andra Fototrissar går ni in här:
 
 
 
 
1 Maria Lundmark Hällsten:

skriven

Hahaa... vilken härlig triss, första bilden är ju bara för tuff :)

Svar: Tack! :)
Mia Ahlstrand

2 Anonym:

skriven

Bilderna passar mig perfekt då jag också gillar hästar, bild nr 1 tycker jag är bäst!

Svar: Ja hästar är vackra djur! Tack!
Mia Ahlstrand

3 Leena:

skriven

Vilken fin modell du har, hästar blir ju underbara i bild! Inte långt från var vi bor finns det ett stall och en stor hage och jag går dit ibland och försöker ta bilder men de bryr sig inte om mig och oftast vänder de ryggen till ...
Din första bild är läcker!

Svar: Tack! Ja ibland får man vänta ganska länge för att få en bild med öronen framåt och lite glimt i ögat... De gör ju lite som de vill, och oftast är gräset intressantare :)
Mia Ahlstrand

4 emeliekindbladh.blogg.se:

skriven

Tack =) Vilka fina hästbilder du fått till =)

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

5 Gocka:

skriven

Kul att du också "vågade" till slut. Det är min andra triss efter lite velande fram och åter! Och din triss var ju jättefin. Första fotot är jättecoolt!

Svar: Ja det verkar kul det här! Har samlat mod ett tag så nu var det dags... Kollade just på din sida och bilden när flickan kastar upp löven är underbar :)
Mia Ahlstrand

6 Agneta:

skriven

Fin, levande triss! Gillar speciellt den första bilden! :-)!

Kommentera här: